Kérdés

Véralvadásgátló gyógyszert használok

Miutan nem találok kardiologust Öntol kerdeznem meg hogy syncumar mellett alkalmazhato e a beltisztito kura koszonom valaszat. udvozlettel Marcsi

Megválaszolt
Kategóriák: Béltisztítás

Válasz

  1. Dr. Podlupszki
    Dr. Podlupszki Csaba Gasztroenterológus
    2017. Augusztus 7.

    Kedves Marcsi!
    A Syncumar-véralvadásgátló gyógyszer használata mellett is alkalmazható a béltisztító program, azzal a különbséggel, hogy a gyógyszer és a béltisztító termékek közt kell, hogy legyen minimum két órás időintervallum.
    Tisztelettel Dr.Podlupszki Csaba

Kérdés

A problémám,hogy naponta többször (4-5) is el kell mennem ,,nagy,,wc-re

Kedves Doktor úr! A problémám,hogy naponta többször (4-5) is el kell mennem ,,nagy,,wc-re.Ez regota tart.Valamikor hasmenés formájában.Haspuffadas is van,és hányingerem is,valamint a gyomorszajnal fájdalmat érzek.Mitol lehet ez? Köszönöm a válaszát.

Megválaszolt
Kategóriák: Béltisztítás

Válasz

  1. Dr. Podlupszki
    Dr. Podlupszki Csaba Gasztroenterológus
    2017. Augusztus 2.

    Kedves Mária!

    Gasztroenterológiai kivizsgálást, székletminta vizsgálatot javasolnék mielőbb, valamit probiotikumos készítmény használatát, ami enyhíti-megújítja a sérült bélflórát.

    Tisztelettel Dr.Podlupszki Csaba


Kérdés

A pattanásaim is többször jönnek ki

Üdvözlöm! 31 éves anya vagyok.Az a kérdésem Önhöz,hogy májusban be kellett vennem Escapelle esemény utáni tablettát,mert védekezés során sajnos azt tapasztaltuk a párommal,hogy kiszakadt az óvszer. Azóta megjött,de viszont a pattanásom is többször jön ki...-Mikor fog ez helyre állni,vagy mit tehetnék,hogy jobb legyen? Köszönöm a elöre is a kedves válaszát! Tisztelettel: Anita.

Megválaszolt
Kategóriák: Béltisztítás

Válasz

  1. Dr. Rónay
    Rónay Barbara Dietetikus, funkcionális táplálkozás és hormon tanácsadó
    2017. Július 4.

    Kedves Anita!

    Panaszával, javasolnám a bőr és nőgyőgyásza felkeresését.Amit javasoni tudnék, próbáljon meg változtatni a táplálkozi szokásain, és végezzen el egy komplett béltisztító-méregtelenítő kúrát.

    Üdvözlettel Dr.Rónay Barbara

Kérdés

Udvozlom.Mar nagyon elvaggyok keseredve. A problemam tavaly oktober korul jelentkezett.Idokozonkent elojonnek az arcomon a szemem alatti ivben kiutesek.Csomosak iszonyatosan viszketnek.Kb 3 4 hetig megvannak es eltunnek.Ket hetig semmi aztan ujra kezdodik.Voltam allergia teszten ami kimutatta a tej,tojas,allergiat meg par pollent poratkat.Harom honapja dietazok de a tunwtek ujra es ujra elojonnek.Voltam borgyogyasznal aki vervetelt csinalt minden rendben.Verbol is megcsinaltak a tesztet ott minden negativ lett.Elmentem maszekba borgyogyaszhoz aki azt mondta ezek a tunetek nem allergiara utalnak (hozzateszem mindig ugyanott az arcomon a szemem kornyeken jonnek ki kis viszketo csomok).irt fel nekem ketto fele antibiotikumot amit beszedtem a gyomroom ki is keszitette.szepen hejrejott az arcom.amint abbahagytam ra 3 napra kezdodott minden elolrol.Ma nagyon nem birom tovabb es ugy gondolom lehet belgyogyaszati problema ami miatt vannak ezek az iszonyu ronda viszketo kiutesek amiknek 3 het kell mire elmulnak.Mar szinte mindenre dietazok ey akkor is elojonnek.Kerem segitsen .Koszonom valaszat.Monika

Megválaszolt
Kategóriák: Béltisztítás

Válasz

  1. Dr. Podlupszki
    Dr. Podlupszki Csaba Gasztroenterológus
    2017. Április 28.

    Tisztelt Mónika!

    Lehetséges, hogy emésztési probléma áll a panaszok hátterében, de ezt bebizonyítani nem lehet.Javasolnám az emésztés elősegítő enzimek, és a béltisztító kúra elvégzését, ami használata után, a panaszai enyhülnének.

    Üdvözlettel,
    Dr. Podlupszki Csaba