Kérdés

Sajnos , az utóbbi időben nem volt étvágyam és a néném javasolta a MEGYRINA szuszpenziót

Jó napot kívánok Dr. Nő! Sajnos , az utóbbi időben nem volt étvágyam és a néném javasolta a MEGYRINA szuszpenziót ,mert mivel ö sajnos rákos beteg és neki az orvosa ezt írta fel , mivel neki is használt ,így gondolta nekem is fog . Elkezdtem szedni a gyógyszert naponta egy kis kupakkal , amit 4-5 napon keresztül ittam . Viszont abba hagytam ,mert július 19.-én kellett volna a menstruációnak jönnie , de valami oknál fogva azóta sem jött még meg . És ezért fordulok most önhőz, mert szeretném megtudni hogy mi lehet ennek az oka és mit kell ilyenkor tennem vagy számíthatok -e valami komoly bajra . Nagyon aggódóm hogy valami komoly bajom lehet , mivel sajnos már 2 hete úgymond késik . Nagyon remélem ,hogy minél hamarább tud válaszolni és segíteni . Előre is köszönöm .!

Megválaszolt
Kategóriák: Életmód

Válasz

  1. Dr. Rónay
    Rónay Barbara Dietetikus, funkcionális táplálkozás és hormon tanácsadó
    2017. Augusztus 2.

    Kedves Kiara!

    Javaslatom a következő: mielőbb keresse fel háziorvosát, és a nyőgyógyászát, hogy a megfelelő vizsgálatok után, az étvágytalanságra és a kimaradt menstruációra is a választ megadják.Sajnos, a nénje által javasolt készítmény nem biztos, hogy megfelelő volt az Ön részére.

    Tisztelettel Dr.Rónay Barbara

Kérdés

Véralvadásgátló mellett alkalmazható Efient?

Tisztelt doktor úr! Az lenne a tiszteletteljes kérdésem, hogy véralvadásgátló szedése mellett /Efient/ alkalmazható-e? Tisztelettel: Walla Lászlóné Marika

Megválaszolt
Kategóriák: Életmód

Válasz

  1. Dr. Fachet
    Prof. Dr. Fachet József MD. PhD. orvosi csapata Rákkutató, immunológus, kórélettanász
    2017. Augusztus 2.

    Tisztelt Hölgyem!

    Köszönjük megtisztelő érdeklődését! Igen, a termékek véralvadásgátló mellett is alkalmazhatóak. A rendszeres laborellenőrzés biztonsággal képes segíteni, hogy a véralvadási paraméterek mindig a kívánt tartományban legyenek.
     
    Tisztelettel kívánunk jobbulást
    Dr Fachet orvosi csapata

Kérdés

Későn diagnosztizált kullancs csípés

Kedves Doktornő! Későn diagnosztizált kullancs csípés utánni LYME kor kezelését XORIMAX 500mg (4 doboz) három hét szedésével kezelték. Harmadik héten csillapíthatatlan fejfájás és zavaros látás tüneteim lettek, három hét után vissza mentem a bőrgyógyászhoz ahol elmondtam a tüneteket. Doktornő válasza hogy ilyen tüneteket még nem is hallott és a betegségemhez semmi köze és tünet mentes gyógyultnak minősített. Vérvételt kértem mivel a betegség megállapítása is szemre vételezéssel történt közérzetem rossz volt erre a doktornő válasza hogy nem kell mivel megkaptam a kezelést. Ezek után felkerestem háziorvosomat aki szerint csak beképzelem a betegséget és nem hitte el hogy nem vettek vért bőrgyógyászaton és bízzam meg a doktornőben. Tisztelettel kérdezném a Doktornőt mit tegyek hová fordulhatok mert a tüneteim nem szűnnek és idegesít hogy komolyabb szövődmények alakulhatnak ki. Megtisztelő válaszát köszönettel várom: Sahin Mihály

Megválaszolt
Kategóriák: Bőrproblémák

Válasz

  1. Dr. Apostol
    Dr. Apostol Éva Bőrgyógyász-kozmetológus
    2017. Július 31.

    Kedves Mihály!

    Ha a háziorvosának, bőrgyógyászának nincs gyakorlata LB kezelésében, kérjen tanácsot egy infektológus szakorvostól.

    Tisztelettel Dr.Apostol Éva

Kérdés

A pattanásaim is többször jönnek ki

Üdvözlöm! 31 éves anya vagyok.Az a kérdésem Önhöz,hogy májusban be kellett vennem Escapelle esemény utáni tablettát,mert védekezés során sajnos azt tapasztaltuk a párommal,hogy kiszakadt az óvszer. Azóta megjött,de viszont a pattanásom is többször jön ki...-Mikor fog ez helyre állni,vagy mit tehetnék,hogy jobb legyen? Köszönöm a elöre is a kedves válaszát! Tisztelettel: Anita.

Megválaszolt
Kategóriák: Béltisztítás

Válasz

  1. Dr. Rónay
    Rónay Barbara Dietetikus, funkcionális táplálkozás és hormon tanácsadó
    2017. Július 4.

    Kedves Anita!

    Panaszával, javasolnám a bőr és nőgyőgyásza felkeresését.Amit javasoni tudnék, próbáljon meg változtatni a táplálkozi szokásain, és végezzen el egy komplett béltisztító-méregtelenítő kúrát.

    Üdvözlettel Dr.Rónay Barbara


Kérdés

Körülbelül 2 éve, jelentkezik nálam egy furcsa dolog

Tisztelt Doktor Úr! Próbálok rövid lenni. 23 éves, egyetemista lány vagyok. Körülbelül 2 éve jelentkezik nálam egy furcsa dolog, amire egyik orvos sem tud mit mondani. :( Van hogy hetente, van hogy 2-3 havonta jelentkezik nálam, hogy lefekszem aludni, majd az éjszaka közepén arra ébredek, hogy nagyon gyorsan ver a szívem. Nincs légszomjam, semmi ilyesmi, csak nagyon gyorsan ver a szívem, és melegem van. Hányinger gyötör 20-30 percig, majd hányok, és ezután minden rendben. Az orvosok azt válaszolják általában hogy "majd kinövöm" vagy hogy "stresszes az egyetem", pedig ez nekem tényleg nagyon kellemetlen. Szívritmus zavarom nincs, gyomorsav problémáim sincsenek, negyed évente járok magnéziumhiány miatt vérvételre, minden rendben van a vérképpel is. Egyszer voltam pszihiáternél, aki azt mondta ,hogy pánikroham, de én nem nagyon tudom elhinni. Igaz, hogy kicsit szorongós vagyok, de akkor sem tudom elhinni. Lehet ez ellen valamit tenni? Válaszát előre is köszönöm. Tisztelettel: Rebeka

Megválaszolt
Kategóriák: Életmód

Válasz

  1. Dr. Podlupszki
    Dr. Podlupszki Csaba Gasztroenterológus
    2017. Június 15.

    Kedves Rebeka!

    Könnyen lehet, hogy csak idegi alapú a panasz, de ettől függetlenül, érdemes lenne kizárni a neuroendorkin daganat lehetőségét.
    Beszélje meg a háziorvosával a teendőket.

    Üdvözlettel,
    Dr. Podlupszki Csaba

Kérdés

Mennyire hatékony a lézeres szőrtelenítés?

Tisztelt Doktornő! Mostanában elég sokat lehet hallani a lézeres szőrtelenítésről, ezzel kapcsolatban lenne pár kérdésem: mennyire hatékony, illetve vannak-e káros hatásai a bőrre, mik a veszélyei? Előre is köszönöm a válaszát!

Megválaszolt
Kategóriák: Bőrproblémák

Válasz

  1. Dr. Apostol
    Dr. Apostol Éva Bőrgyógyász-kozmetológus
    2017. Június 13.

    Kedves Lilla!

    A lézeres szőrtelenítés előnye, hogy hatása hihetetlenül tartós, kíméletes a bőrhöz, csak a szőrtüszőkre hat, a környező szöveteket nem érinti.Számos előnnyel jár a kezelés, ahogy a legtöbb eljárásnak, ennek is megvannak a hátrányai. Emellett a lézeres szőrtelenítés nem alkalmazható minden bőrtípuson, nagyon világos szőrzetre, és nagyon sötét bőrre nem használható, valamint ahhoz, hogy az eredmény tartós maradjon, évente fenntartó kezeléseket kell végezni.

    Tisztelettel  Dr.Apostol Éva

Kérdés

Még többet hízom, és puffadok, miért?

72 éves nő vagyok, sokat szenvedek ,haspuffadástól, olyan ahasam mintegy 9hónapos terhesé. szégyellem és nem merek ilyenkor kimenni. lassan mindegy mit eszem. 10évvel ezelőtt gyomorfájdalmaim voltak,gasztroenterologusnál is voltam , gyomorfekély, majd kilyukkadta vékony bél, és 10 cm ért kivágtak. nem tudom, de azóta még többet hízom, és puffadok, miért. nem eszem többet,de nincs annyi mozgásom, csontritkulás miatt térd, bokák törése volt.köszönöm..

Megválaszolt
Kategóriák: Életmód

Válasz

  1. Dr. Rónay
    Rónay Barbara Dietetikus, funkcionális táplálkozás és hormon tanácsadó
    2017. Június 4.

    Kedves Érdeklődő!

    Panaszai mögött esetleg valamilyen pajzsmirigy probléma is állhat, illetve elképzelhető a hasnyálmirigy alulműködése. Ezekről a háziorvosával konzultáljon, 
    Üdvözlettel:
    Dr.Rónay Barbara
     

Kérdés

Megbízható eredményt kaptam?

Tisztelt Doktor! Kerdesem a kovetkezo, kifejezetten, mint utolag kiderult oromlanykent dolgozott akivel lefekudtem vedekezes nelkul, ra 15 napra elmentem az Interlabhoz tesztet vegezni 2-3 hetes abalakpeeiodus azaz gondolom 4. generacios tesztet vegeztek rajtam s minden negativ lett! De az egyutt let utan 2 hetre ra azaz mar 3 hete a jobb nyirok csomom az allam allatt megnagyobbodott illetve volt egy kis torokfajas is de azaz egy elmult! es nagyon felek! Kerdesem, hogy maga szerint megbizhato eredmeny szuletett? vagy lelki okai lehetnek a problemanak? Elore is koszonom szepen!

Megválaszolt
Kategóriák: Életmód

Válasz

  1. Dr. Podlupszki
    Dr. Podlupszki Csaba Gasztroenterológus
    2017. Május 31.

    Tisztelt Uram!

    Minden fertőzésnek van bizonyos lappangási ideje, ezért lehet, hogy kellene egy komplett infektológiai kivizsgálás.
    Üdvözlettel,
    Dr. Podlupszki Csaba