Kérdés

Szeretnék fogyni,mert túl súlyos vagyok

Szép estét Dr Úr! Én arra lennék kíváncsi,hogy szeretnék fogyni,mert túlsúllyos vagyok...Én nagyon sokáig sovány voltam,de a párom halála óta sok gyógyszert kaptam,és azoktól rengeteget híztam..Elkeztem fogyozni,de sajnos még alig van eredmény..Egy-két kiló az lement,de csak ennyi..Szeretnék nagyon sok kilótól megszabadulni..Legyen szíves nekem írni,hogy mi tévő legyek..Nagyon sok betegségem van..Sok gyógyszert is szedek..A legnagyobb baj,hogy van nekem,egy kényszer mozgásom,mire nekem a Dr Folmáyer Erzsébet írt egy gyógyszert meg az idegeimre is..De nem használ.A kényszer mozgástól sajnos nem tudok spotolni,mert olyan érzés mint aki parkizonkorban szenved,remegek..egyensúlyzavarom van..Alvás problémám is van..Nem alszom..Ezt is vizsgálják..most megyek a Honvédkórházba megfigyelésre,hogy egy éjjel mennyit is tudok aludni..A Házi orvosom is meg a psziologusom is tudja hogy elkeztem fogyógyzni..A házi orvosom csak 3 és fél liter vizet engedélyezett..Nem mindig de, eltudom fogyasztani..Kérem,hogy segítsen,és várom válaszát..Tisztelettel: Csizmadia lajosné Éva

Megválaszolt
Kategóriák: Egyéb Lapos has, Fogyás

Válasz

  1. Dr. Rónay
    Rónay Barbara Dietetikus, funkcionális táplálkozás és hormon tanácsadó
    2017. Április 22.

    Kedves Éva!

    Szerintem a hízás a gyógyszerekre vezethető vissza, ezekre viszont minden bizonnyal szüksége van.
    Sajnos nem tudok tanácsot adni, csak abban, hogy a megfelelő táplálék bevitelét kell megfelelően ellenőrizni.

    Tisztelettel  Dr.Rónay Barbara

Kérdés

Lehetnek e valamilyen káros hatásai annak ha rendszeres edzés mellett tömegnövelőt szedek?

Kedves Doktorúr! Azt szeretném öntől kérdezni hogy lehetnek e valamilyen káros hatásai annak ha rendszeres edzés mellett tömegnövelőt szedek, ugyanis cukorbeteg vagyok, 19 éves vagyok és 8 éve vagyok cukorbeteg és inzulinos kezelésen vagyok. Az elmúlt 1-2 évben leadtam pár kilót és szeretném kicsit formába hozni magam és mivel nincs túl nagy étvágyam 2 hete elkezdtem weider giant mega mass 4000 tömegnövelővel kiegészíteni az étrendemet, természetesen nem hagyom ki az étkezéseket csak kiegészítem őket. A vércukorszintemmel nincs probléma csak arra lennék kíváncsi hogy milyen káros hatásai lehetnek a vesémre vagy a májamra esetleg más szerveimre. A válaszát előre is köszönöm!

Megválaszolt
Kategóriák: Lapos has, Fogyás

Válasz

  1. Dr. Podlupszki
    Dr. Podlupszki Csaba Gasztroenterológus
    2017. Január 27.

    Tisztelt Gábor!

    Bizonyos mértékig a májra lehet kihatása. Mindenképpen a májteszt kontrolljára lenne szükség. 

    Üdvözlettel,
    Dr. Podlupszki Csaba


Kérdés

Az interneten több opcióval is találkoztam és jelenleg tanácstalan vagyok

Tisztelt Doktor Úr / Nő! Idén február óta fogyókúrázom, 13 kilót fogytam. Egy jó ideje megállt a folyamat. Jelenleg 60 kg vagyok és még 7-8 kilótól szeretnék megszabadulni. Elmentem biorezonanciás állapotfelmérésre, ahol azt állapították meg, hogy a vastagbél működésemmel van probléma, melynek falán nagyon sok a lerakódás illetve savas a gyomrom. Nem csak a fogyással volt gondom, hanem folyamatosan korog a hasam (ha eszem/ha nem), puffadok. Szeretnék érdeklődni, hogy milyen megoldást, tisztító kúrát tudnának javasolni a felül jelzett problémák orvoslására? Az interneten több opcióval is találkoztam és jelenleg tanácstalan vagyok, hogy melyiket válasszam. Köszönöm Brigitta

Megválaszolt
Kategóriák: Béltisztítás Lapos has, Fogyás Puffadás

Válasz

  1. Dr. Podlupszki
    Dr. Podlupszki Csaba Gasztroenterológus
    2016. November 20.

    Kedves Brigitta!

    A Naturalswiss béltisztító és méregtelenítő programja segíthet megoldani a problémáit. 
    Üdvözlettel,
    Dr. Podlupszki Csaba

Kérdés

Hasnyálmirigy gyulladásom van

Tisztelt Doktornö . sajnos nekem hasnyálmirigy gyulladásom van erre igazán gyogyszert nem kapok csak akkor ha nagyon be van gyulladva , viszont nagyon nagyon sokat hizok bármit teszek nem tudok fogyni csak hizok ,

Megválaszolt
Kategóriák: Lapos has, Fogyás

Válasz

  1. Dr. Rónay
    Rónay Barbara Dietetikus, funkcionális táplálkozás és hormon tanácsadó
    2016. November 2.

    Akut esetben van szükség az aktív kezelésre. Amennyiben az állapot krónikussá válik, az orvos enzimatikus gyógyszereket írhat fel. Ami az elhízást illeti, ennek hátterében valószínűleg nem a hasnyálmirigy áll. Mindenképpen javasol egy endokrinológiai kivizsgálás elvégzését. 

    Tisztelettel,
    Dr.Rónay Barbara