Kérdés

Étkezés után, kellemetlen érzés a gyomromban-mellkasomban

Tiszteletem Egy problémával fordulnék Önhöz. Az utóbbi időben arra lettem, figyelmes már lassan féléve, hogy étkezés után (megjegyzem: mindegy mennyi mennyiséget fogyasztok az élelmiszerből) fura érzést érzek a gyomromban és a mellkasomban. A hasi tájon megfigyelhető ahogyan ekkor dobog a sziv, mintha valami mozogna benne. Elég sovány és közepes termetű vagyok gondolom ez lenne az oka. Viszont a fura érzést gyomromban és a mellkasomban nem tudom hova tenni. Voltam már kardiológusnál, illetve sport orvosnál is és az EKG nem mutatott eltérést, minden a rendben volt. Voltam pajzsmirigy vizsgálaton is TSH is rendben volt. És Önhöz szeretnék fordulni azzal a kérdéssel, hogy Maga szerint ez mi lehet? Lehet hogy a koleszterinszinttem magas? Megjegyzés: 21 lány vagyok, dohányzom, kávézom, egyetemista vagyok, sovány (45kg) és magas (162kg). Megjegyezném még azt hogy a testtömegem 48kgtól több még soha nem volt. Válaszát elöre köszönöm!

Megválaszolt
Kategóriák: Emésztés

Válasz

  1. Dr. Podlupszki
    Dr. Podlupszki Csaba Gasztroenterológus
    2018. Március 5.

    Kedves Anna!

    Gasztroenterológiai vizsgálatot javasolnék, ahol a megfelelő vizsgálatok eredményei bővebb információval segítik kezelőorvosát.

    Üdvözlettel Dr.Podlupszki Csaba

     

Kérdés

Segítségét szeretném kérni

Kedves Doktor Úr! Csak röviden: Van 3 pici (7- 5- 3 éves) unokám. Az immunrendszeremmel mindig is baj volt, mindent a környezetemből, rövid idő alatt elkapok. Ez talán betudható annak, hogy koraszülöttként, már a kórházban tüdőgyulladást kaptam, amit igen nagy dózisú antibiotikummal kezeltek infúziósan. Mióta a picik növekednek, többször,évente 2-3 szor is tüdőgyulladás a vége az elkapott fertőzéseknek. Állítólag a tüdőgyógyász doktor úr szerint hegesedések vannak a tüdőmön.Ő valami bronxovaxont (? ) gyógyszert ajánlott, de olyan ellenérzésem volt, szinte kirázott a hideg, így hallgatva a megérzésemre, nem szedtem. Keresem a "természetes"megoldást, ebben kérném a segítségét. Mindig is a penicilin származékok segítettek. Válaszát előre is köszönöm. Tisztelettel: Magdolna '57

Megválaszolt
Kategóriák: Emésztés

Válasz

  1. Dr. Fachet
    Prof. Dr. Fachet József MD. PhD. orvosi csapata Rákkutató, immunológus, kórélettanász
    2018. Február 17.

    Tisztelt Hölgyem!

    Köszönjük megtisztelő bizalmát! A Broncho-vaxom egy természetes, bakteriális eredetű immunerősítő készítmény a légzőrendszer erősítésére, azt nyugodtan tessék elfogadni!

    A Fachet termékek közül a Fachet Vital Defense Plus fogyasztását javasoljuk 2x1 kapszula/nap adagolásban, mely adag felemelhető szükség esetén 2x2 kapszulára. A készítményt tartósan kell szedni, 4 hónap aktív szedést követően érdemes tartani egy 1 hónapos szünetet, majd ilyen ciklikussággal a terápiát folytatni.

    Ami meghatározó, hogy Ön az étkezés, életvitel, fizikai aktivitás, lelki egyensúly vonatkozásában is megtegye a szükséges lépéseket. Amennyiben ilyen megközelítésű komplex holisztikus terápia iránt mutatkozna érdeklődés az Ön részéről, kérjük szíveskedjenek jelezni felénk, hogy a segítségére lehessünk!

    Tisztelettel kívánunk jó egészséget

    Dr Fachet orvosi csapata


Kérdés

Mit lehet tenni anyagcsere gyorsítás érdekében?

50 éves vagyok,és emésztési problémáim vannak régóta. Sokszor előfordul,hogy 2-3 napig nincs székletem,ha pedig van,az is nehezen megy. Minden nap fel vagyok puffadva,akkor is ha nem ettem egész nap semmit. Olyan is van,hogy sem büfögni nem tudok,se a gázok nem tudnak távozni belölem. Mit kellene tennem,hogy gyorsítsam az anyagcserémet,és az állandó puffadás elmúljon? Köszönöm szépen.

Megválaszolt
Kategóriák: Emésztés

Válasz

  1. Dr. Fachet
    Prof. Dr. Fachet József MD. PhD. orvosi csapata Rákkutató, immunológus, kórélettanász
    2018. Január 21.

    Tisztelt Hölgyem!

    Köszönjük megtisztelő bizalmát! Mindenek előtt javasoljuk, hogy egy komplex gasztroenterológiai kivizsgálásra szíveskedjen bejelentkezni! Az Ön által leírtak alapján valószínűsíthető az irritábilis bél szindróma (IBS), amit ez a kivizsgálás tud megerősíteni vagy cáfolni.
    Az Ön tünetei és az IBS kiválóan kezelhetők holisztikus terápiával, mely iránti érdeklődés esetén szívesen tájékoztatjuk Önt a részletekről egy személyes üzenetben.
     
    Tisztelettel kívánunk jó egészséget,
    Dr Fachet orvosi csapa
     

Kérdés

Elég sok a gyomorsavam

Tiszteletem! 36 éves nő vagyok, elég sok a gyomorsavam. A rágótabletták nem nagyon használnak, ezért 2 hete bio almaecettel próbálkozom. Reggel, üres gyomorra 1 evőkanál ecet 2 dl vízzel. A gyomrom jobb is tőle, azonban 1 hete hirtelen megemelkedik a pulzusom 80 környékére, ami nekem azért szokatlan, mert hónapok óta szedek Bisoblock-ot (fél szem) és Coverexet (1 szem), vérnyomás és pulzus beállítására. Míg a vérnyomásom inkább magas, addig a pulzusom alacsony szokott lenni. 40-50 között volt, amióta gyógyszert kapok 50-60 közé emelkedett. Nyugalmi állapotban a 80-as pulzus (és néha nyilalás a szív környékén) megijeszt. Okozhatja az almaecet kúra? Azzal nem lenne gond, ha égeti a zsírt, mert túlsúllyal is küszködöm. De azon túl, hogy délutánra/estére felugrik a pulzusszám és ver a víz, lehet-e ebből problémám? Mit tanácsol? Hagyjam abba az almaecettel történő lúgosítást? Eddig csak ez vált be a gyomromra és azt olvastam, nagyon hasznos és természetes gyógyszer. Az sem mellékes, hogy dohányzom és napi 2 instant kávét is fogyasztok. A Bisoblock önmagában nem okozott komolyabb változást, sőt egyes orvosok szerint épp csökkenti a pulzust, nekem mégis növelési szándékkal írták elő. Ön szerint abba kellene hagynom ezt a fajta lúgosítást? Vagy a 80-as pulzus még nem vészes? Válaszát előre is köszönöm!

Megválaszolt
Kategóriák: Emésztés

Válasz

  1. Dobor Viktória
    Dobor Viktória Dietetikus, okleveles táplálkozástudományi szakember
    2017. Augusztus 23.

    Kedves Krisztina!

    A javaslatom gyomorsav okozta problémákra a Salvus természetes gyógyvíz. Emellett kerülendő a gyomorsavat fokozó élelmiszerek, a túl fűszeres, füstölt, nehéz ételek, az alkohol, a dohányzás és az erős fekete kávé fogyasztása.Vérnyomás problémáival kapcsolatban mindenképpen keresse fel háziorvosát, vagy kardiológusát.

    Tisztelettel  Dobor Viktória